İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Yunanistan’da bir kişi aşı olduktan 8 dakika sonra öldü

ERT televizyonunun aktardığına nazaran, Yunanistan’ın Girit Adası’nda yaşlı bir adam aşılandıktan sonra bekleme odasında oturuyorken ansızın düştü.

Hekimler çabucak müdahale etti fakat adam, ağır bakıma ulaşamadan hayatını kaybetti.

85 YAŞINDAYDI

Girit Adası’ndaki Heraklion Hastane Üniversitesi’nde, 85 yaşındaki bir kişinin, koronavirüs aşısını yaptıktan 8 dakika sonra hayatını kaybettiği bildirildi.

Birinci kıymetlendirme, mevtin aşılama ve alerjik anafilaktik şok ile kontaklı olmayan öteki nedenlerden meydana geldiğini ortaya koydu.

ANİ VEFAT DEDİLER

Bunun, ani bir mevt olduğunu ve aşılamaya denk geldiğini söyleyen hekimler, bilimsel bakış açısından vefatın rastgele bir aşılamayı takip etmediğini kaydetti.

Hekimler, kesin mevt nedeninin belirlenmesi için acil isimli tıp muayenesi talep etti.

Yunanistan’da, 27 Aralık’ta başlayan aşılama programı kapsamında, her gün 20 binden fazla aşı yapılıyor. Bu ülkede Pfizer/BioNTech, Moderna ve AstraZeneca aşıları kullanılıyor. AstraZeneca aşısı yalnızca 60 ilâ 64 yaş ortası vatandaşlara yapılıyor.

İlk yorum yapan siz olun

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir